Poslanstvo

Z vsakim športnikom, vadečim in vsako vadbo spremeniti svet na bolje.

Vizija 

Naša vizija in cilj je nenehno izboljševati fizično pripravljenost, zdravje, počutje in zadovoljstvo vseh naših vadečih v okolju, ki je zabavno, skrbno, motivirajoče in vključujoče.

Filozofija 

Imamo čudovito priložnost trenirati, usposabljati in preživljati sleherno uro našega dne z ljudmi, ki jih imamo radi in imamo tudi to priložnost, da delamo, kar imamo radi. Na prvem mestu svoj trud vlagamo v svoje redne stranke, na drugem mestu v naše trenerje in na tretjem v privabljanje novih strank.

Zakaj prava vadba?

prava_vadba_crossfit_kletkaHujšanje ni preprosto! Kakor tudi ni vzdrževanje dobre forme in vitalnosti. Z leti lahko postane še težje. Mi v Prava Vadba Trening Centru se tega dobro zavedamo. Zato smo ustvarili vadbe, ki jim je enostavno slediti, kjer je poraba kalorij, topljenje maščob večje in s tem tudi izguba telesne teže večja, hkrati pa se ob vadbi še zabavamo.

Če je eden od vaših ciljev, pridobiti na vzdržljivosti, izboljšati mišični tonus, izklesati telo, izgubiti odvečne kilograme ter izboljšati počutje in zdravje in se ob tem zabavati, je studio Prava Vadba kot nalašč za vas.

“Vsaka pot, tudi tista najdaljša se začne s prvim korakom ” …. S prvim korakom uspehu nasproti!
Lao-tzu

Funkcionalna vadba

prava_vadba_olimpijskaV današnjem času človek zaradi življenjskega stila vedno bolj zanemarja gibanje. Posledično prihaja do težav z držo, telesno težo, sklepi, srčno-žilnim sistemom in vsemi drugimi organi našega telesa. Prav tako pomanjkanje gibanja negativno vpliva na psihosocialni nivo človeka (depresije, pomanjkanje volje in energije, nedružabnost…). Tako je smiselno v svoj vsakdan vključiti tudi vadbo funkcionalne telesne priprave, saj se človek v dobri fizični kondiciji lažje spopada z vsakodnevnimi težavami današnjega življenja. Pravzaprav bi lahko rekli, da je funkcionalna vadba trening za življenje.

Funkcionalna vadba je torej oblika kombinirane vadbe, ki je v zadnjih nekaj letih prišla iz ZDA v Evropo. Gre za izjemno raznoliko vadbo, ki se najbolj približa naravnemu in uporabnemu gibanju človeka in ne pozna izoliranega treninga določenih mišičnih skupin ravno zato se funkcionalna vadba bistveno razlikuje od klasične fitnes vadbe. Trening funkcionalne telesne priprave vpliva na razvoj vseh motoričnih sposobnosti (moč, koordinacija, gibljivost, hitrost, ravnotežje…), hkrati pa vpliva tudi na lepo oblikovano telo in zdravje. Poleg tega, da je trening vsestranski, ker je sestavljen iz najrazličnejših vaj in vsebin, tudi pozitivno vpliva na motivacijo za trening (vedno nov izziv, različnost treningov). Tovrstni trening razvija tudi sposobnost razumevanja in sodelovanja z drugimi, krepi samozavest in samopodobo, spodbuja k vztrajnosti in disciplini. Omogoča pa tudi spoznavanje novih ljudi s podobnimi interesi in druženje.

Z funkcionalno vadbo krepimo tri ključne grupe stabilizatorjev:

  • Notranje trebušne mišice (transversus abdominis in obliquus internus abdominis)
  • Primikalke in rotatorje kolka
  • Stabilizatorji, mišice ramenskega obroča (nadgrebenčnica (m.supraspinatus), podgrebenčnica (m.infraspinatus), mala okrogla mišica (m.teres minor), podlopatična mišica (m.subscapularis).

Z funkcionalno vadbo se izboljša:

  • kardiorespiratorna vzdržljivost;
  • funkcijsko mišično zmogljivost;
  • gibčnost;
  • koordinacija;
  • eksplozivnost;
  • mišična moč;
  • agilnost;
  • posameznikova samozavest in samopodoba;
  • posameznikovo samozaupanje pri opravljanju želene funkcije;
  • splošno počutje.

Za koga je primerna vadba?

S tovrstno vadbo se lahko ukvarja vsakdo, ne glede na starost, ambicije ali telesno pripravljenost. Gre namreč za obliko vodene vadbe, pri kateri trener program prilagodi posamezniku in njegovim zmožnostim. Namenjena je vadečim, ki želijo na vadbi porabiti več kalorij in bolj kompleksno in hitreje oblikovati telo ter hkrati izboljšati vzdržljivost. Poleg tega je znotraj vadbe tolikšen nabor različnih vaj, da je skoraj nemogoče, da bi se treningov v kratkem naveličali. Vadbo odsvetujemo vsem z akutnimi in kroničnimi poškodbami, nosečnicam, ljudem z visokim krvnim tlakom…