BootyCamp je oblika skupinske vadbe, ki je pri nas vedno bolj priljubljena, ki temelji na inovativni 45 – minutni funkcionalni vadbi. Vadba je namenjena predvsem ženski populaciji. Je alternativa aerobni uspešnici TNZ, ki smo jo nadgradili še s krožno vadbo s poudarkom na čvrsti, lepo oblikovani zadnjici. Seveda se ne boste ukvarjali samo z zadnjico, temveč se trudili tudi za lep, raven trebuh, lepo oblikovane noge in roke ter naravno držo brez bolečin.

Časovno učinkovit krožni sistem vadbe, ki temelji na napredni znanosti človeškega hormonskega metabolizma, združuje elemente različnih tipov telesne aktivnosti: vadbe z lastno težo in z manjšimi pripomočki (TRX, elastike, medicinke, ravnotežne žoge, lestev, kattlebelle itd.), aerobne aktivnosti in pliometrije, v unikatni vadbeni sistem, ki zagotavlja tudi do 1000 porabljenih kalorij na uro vadbe. Je, znanstveno dokazano, daleč najučinkovitejši vadbeni sistem za pospešeno izgorevanje odvečne maščobe in oblikovanje telesa.

Program BootyCamp v osnovi temelji na intervalnem načinu treniranja. Intervalni trening je ključ do izboljšanja sposobnosti dihal, srca in ožilja. Vaje se navadno opravljajo druga za drugo z minimalnim vmesnim počitkom, saj je cilj vadbe poleg moči razvijati tudi vzdržljivost. Tovrstna vadba je izredno učinkovita pri oblikovanju postave, ker med njo posameznik porabi zelo veliko kalorij, poleg tega pa pospešuje metabolizem za večje kurjenje energije tudi več ur po končanem treningu. Posledica tovrstne vadbe je tudi dvig nivoja ustreznih hormonov, ki imajo odločilno vlogo pri hujšanju. Čedalje manjši odstotek telesne maščobe začne tako razkrivati mišice, ki smo jih s pravo izbiro vaj spodbudili ravno dovolj, da so pridobile lep tonus.

PRIJAVA

Komu je PV BootyCamp izziv namenjen?

BootyCamp je primeren predvsem za ženske. Vadbeni sistem je zasnovan tako, da je intenzivnost vadbe prilagodljiva, ne zahteva posebnega predznanja in je primerna za vadeče vseh starosti in stopenj telesne pripravljenosti, uspeh pa je zagotovljen. Na voljo je več različic vaj za različne stopnje kondicijske pripravljenosti. Čar izziva je posameznikov napredek, in ne primerjava z drugimi udeleženci v programu, čeprav prijateljska tekmovalnost v skupini seveda dodatno motivira, kar omogoča, da posameznik preseže svoje meje.

Vaje zagotovljeno ogrejejo vsakogar. Vmes sopihaš kot star slon, občasno omagaš na kolena ali vznak, se prekucneš na zadnjico, ampak vse to je del zabave. Zadovoljstvo ob koncu opravljenega treninga odtehta vse muke in nazadnje najdeš odgovor na vprašanje Zakaj že to počnem? Zato, ker se le s trudom doseže želeni rezultat.

Vadba poteka v vadbenem studiu in se izvaja v majhnih skupinah (6-8 udeležencev), zaradi česar je vzdušje sproščeno in zabavno. Pod vodstvom energičnih mednarodno licenciranih trenerjev je poskrbljeno za individualno spremljanje in motiviranje vsakega udeleženca BootyCampa.

Prednosti BootyCamp treningov:

  1. Visoka poraba kalorij in s tem intenzivnejše hujšanje;
  2. Izboljšanje srčno-žilnega in dihalnega sistema;
  3. Povečana mišična moč;
  4. Vadba celotnega telesa v kratkem časovnem obdobju;
  5. Vsaka vaja je drugačna in predstavlja nov iziv;
  6. Možnost vadbe na prostem;
  7. Zahtevnost, prilagojena vsakemu posamezniku;
  8. Skupinski duh vas bo gnal dlje.

PRIJAVA